*ShoutBox AJAX Chat © blueimp.net |  Integrated with SMF

 
 

Αποστολέας Θέμα: Romanian Deadlifts 140 kgr x 10 επαναλήψεις.  (Αναγνώστηκε 1024 φορές)

0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

Απριλίου 15, 2016, 03:06:27 pm
  • Γενικός συντονιστής
  • Τέρμα καμένος
  • *****
  • Μηνύματα: 21847
  • Κάρμα: +13/-15
    • gewponos
    • Προφίλ

Όπως έχω γράψει κι αλλού, οι σημαντικότερες ασκήσεις είναι οι πολυαρθρικές. Μια από αυτές κι οι Άρσεις Θανάτου.

Από πέρυσι έχω βάλει 15 κιλά. Τα 5 κιλά είναι σχεδόν μυίκα. Οπότε μιλάμε για τεράστια επιτυχία. Τα 10 κιλά λίπους ξεκινάω τώρα να τα χάσω.
Έχω βάλει 7 εκατοστά στο στήθος και 5 εκατοστά στο χέρι. Και το κυριότερο έχω δυναμώσει πάρα πολύ. Είναι λίγο τρομακτικό όταν χάνεις το 6 pack που έχεις λιώσει για να φτιάξεις αλλά ελπίζω να το ξαναδώ το καλοκαίρι (αν όλα πάνε καλά). Όμως έχω ανεβάσει τα βάρη κοντά στο 25%. Πάρτε λοιπόν 10 επαναλήψεις στα 140 κιλά! 6 πλάκες των 20 κιλών κι η μπάρα άλλα 20. Η τεχνική μου είναι σωστή εκτός από μια μικρή λεπτομέρεια στο ποσό λυγίζουν τα γόνατα σε κάποιες επαναλήψεις.



Η γκόμενα από πίσω είναι εντελώς άκυρη, οπότε δεν αξίζει να ασχοληθείτε. Φαίνεται μέτρια στο βίντεο αλλά δεν είναι. Και κάνει και λάθος την άσκηση! :P


ЯЭЭИIGИЭ ЭSЯЭVЭЯ


Απριλίου 15, 2016, 03:28:56 pm
Απάντηση #1
  • Τέρμα καμένος
  • ******
  • Μηνύματα: 11459
  • Κάρμα: +19/-19
    • george.agriogiannis
    • Προφίλ

malaka auto prepei na ti gamaei ti mesi kanonika!
Δέσμευση της περιουσίας της εκκλησιας ΤΩΡΑ!!!

-------------------------------------------------------------------------

Fetched 318 MB in 9s (32.0 MB/s)


Απριλίου 15, 2016, 04:14:26 pm
Απάντηση #2
  • Γενικός συντονιστής
  • Τέρμα καμένος
  • *****
  • Μηνύματα: 21847
  • Κάρμα: +13/-15
    • gewponos
    • Προφίλ

Αν παρατηρήσεις την κίνηση μπαίνει σχεδόν μηδενική επιβάρυνση στη μέση. Λίγη παραπάνω επιβάρυνση πέφτει γιατί δεν έχω απόλυτα σωστά τα γόνατα. Αλλά η σωστή τεχνική τη βγάζει κι αυτή. Η επιβάρυνση είναι κυρίως στα πόδια και συγκεκριμένα στο δικέφαλο των ποδιών (το πίσω μέρος του ποδιού). Πάντως εννοείται πως υπάρχει κι επιβάρυνση συνολικά στον κορμό (και στη μέση αλλά και στους κοιλιακούς) που πρέπει να είναι ίσιος.
Για την ακρίβεια, αυτή η άσκηση συν τα καθίσματα, είναι οι δύο καλύτερες ασκήσεις για 6 pack. Κι 100 κοιλιακούς να κάνεις δε φτάνει για να αντιστοιχηθεί με 140 κιλά x 10 φορές. Μιλάμε για επιβάρυνση κοντά στον 1.5 τόνο. Επί 3 φορές; 4,5 τόνοι. Επί 3 φορές την εβδομάδα; 13,5 τόνοι κοιλιακούς. Βάλε κι άλλους 10 από τα καθίσματα. Είναι οι πιο σημαντικές ασκήσεις.
ЯЭЭИIGИЭ ЭSЯЭVЭЯ


Απριλίου 15, 2016, 10:51:34 pm
Απάντηση #3
  • Τέρμα καμένος
  • ******
  • Μηνύματα: 7109
  • Κάρμα: +17/-15
  • Κίναιδος και σπεκουλαδόρος
    • 90deka
    • deeperdi
    • Προφίλ

Οι 8 στους 10 αυτη την ασκηση την κανουν λαθος και μετα αποκτουν δισκοπαθεια :P
In Transition.


Απριλίου 16, 2016, 10:08:07 am
Απάντηση #4
  • Οικονομέτρης
  • Τέρμα καμένος
  • ******
  • Μηνύματα: 9150
  • Κάρμα: +12/-7
    • Προφίλ

Οι 8 στους 10 αυτη την ασκηση την κανουν λαθος και μετα αποκτουν δισκοπαθεια :P
exw mpleksei me vlammenous den eksigeite alliws ...

.......................................


 
Slicing through armor with the greatest of ease. Whirling, dancing like a dervish, swiping foes with a flick of the wrist.


Απριλίου 16, 2016, 05:53:19 pm
Απάντηση #5
  • Γενικός συντονιστής
  • Τέρμα καμένος
  • *****
  • Μηνύματα: 21847
  • Κάρμα: +13/-15
    • gewponos
    • Προφίλ

Το λάθος είναι συνήθως στη βιασύνη. Δεν ξεκίνησα από τα 140 κιλά. Ξεκίνησα από τα 60. Κι ανεβάζω 5 με 7,5 κιλά ανά 6 εβδομάδες. Και μετά από δύο διαστήματα 6 εβδομάδων υπάρχει άλλο ένα 6 εβδομάδων αποθεραπείας. Δηλαδή είναι αποτέλεσμα κοντά τριών χρόνων αυτά τα κιλά. Τώρα αν πας να σηκώσεις κιλά λόγω μαγκιάς τότε καλά να πάθεις.
ЯЭЭИIGИЭ ЭSЯЭVЭЯ


Απριλίου 19, 2016, 02:05:25 am
Απάντηση #6
  • Τέρμα καμένος
  • ******
  • Μηνύματα: 7109
  • Κάρμα: +17/-15
  • Κίναιδος και σπεκουλαδόρος
    • 90deka
    • deeperdi
    • Προφίλ

Εγω οσο εχω παει γυμναστηριο δεν εχω δει κανεναν να γυμναζεται με τοση συνεπεια. Ολοι αναβολικο και 400 κιλα παγκο να ουμ
In Transition.


Απριλίου 19, 2016, 06:34:40 am
Απάντηση #7
  • Γενικός συντονιστής
  • Τέρμα καμένος
  • *****
  • Μηνύματα: 21847
  • Κάρμα: +13/-15
    • gewponos
    • Προφίλ

Δεν είπα πως είναι εύκολο. Τα αναβολικά  (κυρίως στεροϊδή) είναι κάτι που κάνουν όντως πολλοί. Επειδή βλέπουν τους ηθοποιούς στο Holywood να παίρνουν, σου λένε σιγά το πρόβλημα.
Όμως αυτοί έχουν ολόκληρο επιτελείο από πίσω τους και στον παραμικρό δείκτη που αλλάζει γίνονται αλλαγές.
Το ενδοκρινικό σύστημα που επηρεάζεται από αυτά είναι ίσως η πιο ανεξερεύνητη περιοχή στην ιατρική. Αν έχεις την παραμικρή ιδέα για το πόσο επικίνδυνο είναι να παίζεις με αυτό και μόνο που ακούς για στεροϊδή πρέπει να τρέχεις μακριά τους.
ЯЭЭИIGИЭ ЭSЯЭVЭЯ


Απριλίου 19, 2016, 01:58:58 pm
Απάντηση #8
  • Τέρμα καμένος
  • ******
  • Μηνύματα: 7109
  • Κάρμα: +17/-15
  • Κίναιδος και σπεκουλαδόρος
    • 90deka
    • deeperdi
    • Προφίλ

Εγω προσωπικα το μονο σκευασμα που εχω παρει ειναι η πρωτεινη. Και αυτη για κανα 4μηνο.
In Transition.


Απριλίου 19, 2016, 02:04:46 pm
Απάντηση #9
  • Γενικός συντονιστής
  • Τέρμα καμένος
  • *****
  • Μηνύματα: 21847
  • Κάρμα: +13/-15
    • gewponos
    • Προφίλ

Η πρωτεϊνη δεν είναι σκεύασμα. Είναι συμπλήρωμα διατροφής.
Δεν είναι το καλύτερο για τα νεφρά αλλά αν πίνεις αρκετό νερό δεν έχεις πρόβλημα.
Έχω πάντα πρωτεϊνη στο ντουλάπι μου αλλά τη χρησιμοποιώ μόνο σε μέρες που δεν έχω προλάβει να φάω τα γευματά μου.
Μπορούν να περάσουν δύο και τρεις εβδομάδες μέχρι να πάρω.
Έχω κάποιους ημερήσιους στόχους στην αναλογία Πρωτεϊνη-Υδατάνθρακας-Λίπος. Με σωστή διατροφή τους φτάνω.
Αν μαλακιστώ ή λόγω δουλειάς δεν προλάβω να φάω παίρνω. Αλλιώς δεν έχει νόημα.

Αλλά αυτό δεν έχει καμία σχέση με τα στεροϊδή. Κάποια στιγμή ίσως και να βρουν κάτι ασφαλές. Αλλά μιλάμε για μετά από 50 χρόνια. Είμαστε σε νηπιακό στάδιο στο ενδοκρινικό σύστημα.
ЯЭЭИIGИЭ ЭSЯЭVЭЯ


Tags: