*ShoutBox AJAX Chat © blueimp.net |  Integrated with SMF

 
 

Αποστολέας Θέμα: gymnistiki sto spiti  (Αναγνώστηκε 3327 φορές)

0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

Φεβρουαρίου 18, 2016, 02:25:30 pm
Απάντηση #15
  • Major Hazard
  • *****
  • Μηνύματα: 3996
  • Κάρμα: +15/-68
    • Προφίλ

challenge accepted!

mi mou gamate to thread, thelw na kanw mazemenes erwtisis ston pertsonal treiler mou

στο μπούτσο μας.
Όποιος δεν κάθεται καλά θα υπόκειται τις συνέπειες Illuminati style.


Φεβρουαρίου 18, 2016, 03:22:55 pm
Απάντηση #16
  • Τέρμα καμένος
  • ******
  • Μηνύματα: 11459
  • Κάρμα: +19/-19
    • george.agriogiannis
    • Προφίλ

Εσύ δεν έχεις δικαίωμα να μιλάς έτσι γαμω την παναγιανσου γαμημενε ξεκωλιαρη γερμανοτσολια

Sent from my XT1092 using Tapatalk

Δέσμευση της περιουσίας της εκκλησιας ΤΩΡΑ!!!

-------------------------------------------------------------------------

Fetched 318 MB in 9s (32.0 MB/s)


Φεβρουαρίου 19, 2016, 01:39:38 am
Απάντηση #17
  • Major Hazard
  • *****
  • Μηνύματα: 3996
  • Κάρμα: +15/-68
    • Προφίλ

είπε ο γαμωπανάγιος τσεχοτσολιάς!
Όποιος δεν κάθεται καλά θα υπόκειται τις συνέπειες Illuminati style.


Φεβρουαρίου 19, 2016, 02:59:26 am
Απάντηση #18
  • Τέρμα καμένος
  • ******
  • Μηνύματα: 11459
  • Κάρμα: +19/-19
    • george.agriogiannis
    • Προφίλ

είπε ο γαμωπανάγιος τσεχοτσολιάς!

twra auto einai prosvoli se kapoio parallilo sympan?
Δέσμευση της περιουσίας της εκκλησιας ΤΩΡΑ!!!

-------------------------------------------------------------------------

Fetched 318 MB in 9s (32.0 MB/s)


Φεβρουαρίου 19, 2016, 10:25:44 pm
Απάντηση #19
  • Νέοπας
  • *
  • Μηνύματα: 240
  • Κάρμα: +0/-0
    • Προφίλ

Το να πάρεις κιλά είναι πολύ πιο δύσκολο από το να χάσεις κιλά.
Μάλλον, για να είμαι πιο σαφής.
Το να πάρεις ΣΩΣΤΆ κιλά είναι πιο δύσκολο από το να χάσεις ΣΩΣΤΆ κιλά.

Κι εξηγώ τι σημαίνει σωστά και τι όχι.
Τα κιλά σαν αριθμός δε λένε τίποτα. Το πιο σημαντικό είναι τα ποσοστά λίπους και μυϊκής μάζας.
Για παράδειγμα, ο Arnold ήταν 150 κιλά όταν ήταν Mister Olympia. Θεωρείται χοντρός; Προφανώς όχι. Σαν κιλά όμως τα 150 είναι πολλά.

Οπότε, χάνω ή παίρνω ΣΩΣΤΆ κιλά, σημαίνει:

Χάνω κιλά ---> Χάνω λίπος και προσπαθώ να διατηρήσω όσο περισσότερη μυϊκή μάζα μπορώ.
Παίρνω κιλά ---> Παίρνω μυϊκή μάζα και προσπαθώ να πάρω όσο λιγότερο λίπος μπορώ.

Πάμε στο παίρνω κιλά, που σε ενδιαφέρει.
Σε όλες τις περιπτώσεις, τα πάντα είναι θέμα απλής φυσικής. Πόση ενέργεια προσλαμβάνω μείον πόση ενέργεια καταναλώνω.
Ο μεταβολισμός, σύμφωνα με επιστημονικές μελέτες, έχει ΜΈΓΙΣΤΗ διαφορά 300 θερμίδες. ΜΈΓΙΣΤΗ εννοώ σε ΌΛΟΝ τον πλανήτη ο μεγαλύτερος κι ο μικρότερος μεταβολισμός έχουν διαφορά 300 θερμίδες!
Που σημαίνει ένα τόστ και μια μπανάνα. Οπότε το: "Έχω υψηλό μεταβολισμό και δεν μπορώ να πάρω κιλά." ή το αντίθετο για να χάσει κάποιος κιλά, πολύ απλά δεν ισχύει.

Αυτό που με βοήθησε και στο να χάσω και στο να πάρω κιλά ήταν το να καταγράφω τι τρώω. Μπες στο internet και δες πόσες θερμίδες είναι.
Αν το κάνεις για μια εβδομάδα, θα εκπλαγείς, με το πόσο μεγάλη διαφορά κάνει ένα σνακ (στο να το φας ή όχι), μέσα στην ημέρα.

Αυτήν την περίοδο είμαι σε περίοδο όγκου. Τρώω χωρίς να θέλω πολλές φορές. Αυτό που με έχει βοηθήσει είναι δύο τρικ.
Ένα πως σπάω σε πολλά γεύματα, το φαγητό μου και δεύτερο κάνω πολλούς χυλούς με γιαούρτι, βρώμη, ξηρούς καρπούς και γενικά ό,τι βρω μέσα (μπανάνες, μέλι, χαμός).
Κατεβαίνει πολύ πιο εύκολα κι έχει πάρα πολλές θερμίδες.
Έχω πάρει 8 κιλά σε 4 μήνες, το οποίο είναι και το μάξιμουμ που μπορεί να πάρει κάποιος, χωρίς να πάρει πολύ λίπος. (2 κιλά ανά μήνα ο ιδανικός στόχος)

Πάμε τώρα και στο τι τρως. Εδώ παίρνει ώρες ανάλυσης, αλλά ας πούμε τα βασικά. Από τα τρία βασικά συστατικά που έχουν οι τροφές (πρωτείνη, υδατάνθρακας, λίπος), αυτό που πρέπει να κοιτάς είναι τα γραμμάρια πρωτείνης που παίρνεις και πότε τα παίρνεις. Μου λες πως τρως μακαρόνια μετά τη γυμναστική. Ορισμός του λάθους είναι! :P Μακαρόνια = υδατάνθρακας = ενέργεια. Ένα πολύ καλό γεύμα για το μεσημέρι πριν την προπόνηση πχ.
Μετά την προπόνηση, φάε κρέας, κοτόπουλο, ψάρι, όσπρια, γιαούρτι κλπ.

Στο είδος της γυμναστικής μια χαρά είναι αυτά που κάνεις μιας κι είναι πολυαρθρικές κινήσεις αλλά κάνε και λίγα καθίσματα με βαράκια στα χέρια, γιατί ο πιο μεγάλος μυς στο σώμα μας είναι τα πόδια, δεν πρέπει να τον αφήνουμε.
Για να διατηρήσεις τη μυϊκή σου μάζα θα σου πρότεινα απλά να κάνεις πιο αργά τις επαναλήψεις. Όχι πολύ αργά. Μέτρα ένα δευτερόλεπτο όταν ανεβαίνεις κι ένα όταν κατεβαίνεις. Είναι σημαντικό να κάνεις όλην την κίνηση αργά.

Αν ξέχασα κάτι ή αν έχεις κάποια απορία πες μου.

Giannh egrapses gia allh mia fora file mou ......
eyxaristw poly
8a koita3w na mirasw ta geymata kai na emplouthsw geymata me giaourti..... an kai giaourti me meli trww arketo bwrw na pw :)
den exw sta8era geymata h alh8eia einai ayth kai o logos einai h douleia pou kanw 7:00 me 4:00 (oikodomh) an exeis na proteineis kati se ayto
ZAGARIA
ZAGARAKIA
ZAGAROZAGARA


Φεβρουαρίου 19, 2016, 11:36:11 pm
Απάντηση #20
  • Γενικός συντονιστής
  • Τέρμα καμένος
  • *****
  • Μηνύματα: 21847
  • Κάρμα: +13/-15
    • gewponos
    • Προφίλ

Υπάρχει λύση και για αυτό.
Θα τη γράψω αύριο, γιατί είναι κατεβατό πάλι. :P
ЯЭЭИIGИЭ ЭSЯЭVЭЯ


Φεβρουαρίου 20, 2016, 01:38:30 pm
Απάντηση #21
  • Major Hazard
  • *****
  • Μηνύματα: 3996
  • Κάρμα: +15/-68
    • Προφίλ

8 Κιλά λέει σε 4 μήνες, μάλλον νερό είναι ... right  babe?
Όποιος δεν κάθεται καλά θα υπόκειται τις συνέπειες Illuminati style.


Φεβρουαρίου 22, 2016, 07:07:07 pm
Απάντηση #22
  • Νέοπας
  • *
  • Μηνύματα: 240
  • Κάρμα: +0/-0
    • Προφίλ

Υπάρχει λύση και για αυτό.
Θα τη γράψω αύριο, γιατί είναι κατεβατό πάλι. :P

perase to ayrio ....... mhn grapseis oloklhro katevato pes to me dika sou logia...(8a eixes teleiwsh 5 katevata mexri twra  mhn variese,piase douleia)
ZAGARIA
ZAGARAKIA
ZAGAROZAGARA


Φεβρουαρίου 23, 2016, 10:03:19 pm
Απάντηση #23
  • Γενικός συντονιστής
  • Τέρμα καμένος
  • *****
  • Μηνύματα: 21847
  • Κάρμα: +13/-15
    • gewponos
    • Προφίλ

Sorry, που άργησα. Δουλειές, μαλακίες κλπ.

Λοιπόν, η λύση στο πρόβλημα που έχεις, ονομάζεται το γεύμα του πολεμιστή!
Ένα μεγάλο γεύμα, μία φορά την ημέρα! Σαν τους αρχαίους πολεμιστές που δεν είχαν χρόνο για τα 5 γεύματα που συζητάμε.
Εδώ η διαφοροποίηση είναι η εξής. Πρέπει να μειώσεις στο ελάχιστο (έως καθόλου σε ακραίες περιπτώσεις) τους υδατάνθρακες.
Φάε λίπος, φάε πρωτείνη αλλά καθόλου υδατάνθρακα.
Δηλαδή, ψωμί, μακαρόνια, ρύζι, ζυμαρικά, πατάτες, ζάχαρη, μέλι τα σταματάς εντελώς.
Σε ακραίες περιπτώσεις σταματάμε μέχρι φρούτα και λαχανικά αλλά θα πρέπει να μπεις στη διαδικασία να πάρεις συμπληρώματα βιταμινών, κάτι που δε θα σου συνιστούσα, γιατί γαμιούνται νεφρά, συκώτια κλπ.
Τρώγε σαλατούλα και φρουτάκια δηλαδή, απλά με μέτρο αυτά. Κρέας, κοτόπουλο, γιαούρτι, λάδι, ξηρούς καρπούς, ψάρι, βρώμη, όσπρια, ακόμα και τυριά, του δίνεις και καταλαβαίνει. Τρως χωρίς να υπάρχει αύριο.
Είναι δύσκολη διατροφή αυτή. Σου φαίνεται απλή αλλά το ψωμί κι ο υδατάνθρακας, μας δίνουν ενέργεια, οπότε στην αρχή θα αισθάνεσαι λίγο κουρασμένος.
Αλλά αν επιμείνεις, μετά το μήνα και αποτελέσματα θα δεις και θα αρχίσεις να έχεις μεγαλύτερη ενέργεια.
ЯЭЭИIGИЭ ЭSЯЭVЭЯ


Φεβρουαρίου 23, 2016, 10:05:48 pm
Απάντηση #24
  • Γενικός συντονιστής
  • Τέρμα καμένος
  • *****
  • Μηνύματα: 21847
  • Κάρμα: +13/-15
    • gewponos
    • Προφίλ

8 Κιλά λέει σε 4 μήνες, μάλλον νερό είναι ... right  babe?

Είναι μετρημένα 3 κιλά μυϊκής μάζας, 4,5 κιλά λίπος και 0,5 κιλό νερό. Με ρεύμα κάνω τις μετρήσεις (συν τις λαβίδες λιπομέτρησης), οπότε είναι σχετικά κοντά στην αλήθεια.
Νερό θα ήταν, αν μιλάγαμε για μικρό χρονικό διάστημα και χωρίς εντατική γυμναστική που κάνω.
ЯЭЭИIGИЭ ЭSЯЭVЭЯ


Φεβρουαρίου 28, 2016, 01:29:34 am
Απάντηση #25
  • Νέοπας
  • *
  • Μηνύματα: 240
  • Κάρμα: +0/-0
    • Προφίλ

Sorry, που άργησα. Δουλειές, μαλακίες κλπ.

Λοιπόν, η λύση στο πρόβλημα που έχεις, ονομάζεται το γεύμα του πολεμιστή!
Ένα μεγάλο γεύμα, μία φορά την ημέρα! Σαν τους αρχαίους πολεμιστές που δεν είχαν χρόνο για τα 5 γεύματα που συζητάμε.
Εδώ η διαφοροποίηση είναι η εξής. Πρέπει να μειώσεις στο ελάχιστο (έως καθόλου σε ακραίες περιπτώσεις) τους υδατάνθρακες.
Φάε λίπος, φάε πρωτείνη αλλά καθόλου υδατάνθρακα.
Δηλαδή, ψωμί, μακαρόνια, ρύζι, ζυμαρικά, πατάτες, ζάχαρη, μέλι τα σταματάς εντελώς.
Σε ακραίες περιπτώσεις σταματάμε μέχρι φρούτα και λαχανικά αλλά θα πρέπει να μπεις στη διαδικασία να πάρεις συμπληρώματα βιταμινών, κάτι που δε θα σου συνιστούσα, γιατί γαμιούνται νεφρά, συκώτια κλπ.
Τρώγε σαλατούλα και φρουτάκια δηλαδή, απλά με μέτρο αυτά. Κρέας, κοτόπουλο, γιαούρτι, λάδι, ξηρούς καρπούς, ψάρι, βρώμη, όσπρια, ακόμα και τυριά, του δίνεις και καταλαβαίνει. Τρως χωρίς να υπάρχει αύριο.
Είναι δύσκολη διατροφή αυτή. Σου φαίνεται απλή αλλά το ψωμί κι ο υδατάνθρακας, μας δίνουν ενέργεια, οπότε στην αρχή θα αισθάνεσαι λίγο κουρασμένος.
Αλλά αν επιμείνεις, μετά το μήνα και αποτελέσματα θα δεις και θα αρχίσεις να έχεις μεγαλύτερη ενέργεια.

eise 8eos file na'se kala :)
dld giannh oti wra kai na katsw gia faghto trww se posothtes pou trww kai shmera kreas,kotopoulo klp....... (den pistevw na arxisw na mougrizw kai na kakarizw meta apo thn 2-3 mera..)
ZAGARIA
ZAGARAKIA
ZAGAROZAGARA


Φεβρουαρίου 28, 2016, 09:09:43 am
Απάντηση #26
  • Γενικός συντονιστής
  • Τέρμα καμένος
  • *****
  • Μηνύματα: 21847
  • Κάρμα: +13/-15
    • gewponos
    • Προφίλ

Απλά μια μικρή υπομονή τις πρώτες εβδομάδες που θα νιώθεις λίγο πεσμένος.
Η ποσότητα δεν παίζει ρόλο. Φάε όσο θέλεις. Εντάξει. Καλό είναι να πιέσεις λίγο τον εαυτό σου να φας κάπως παραπάνω αλλά με μέτρο.
Τη ζυγαριά να τη χρησιμοποιείς κάθε μέρα. Πρωί, αφού πας τουαλέτα. Γιατί θα παίζει το βάρος σου, ειδικά τις πρώτες μέρες. Πρέπει να βγάλεις ένα μέσο όρο για να δεις αν λειτουργεί.
ЯЭЭИIGИЭ ЭSЯЭVЭЯ


Απριλίου 19, 2016, 02:07:41 am
Απάντηση #27
  • Τέρμα καμένος
  • ******
  • Μηνύματα: 7109
  • Κάρμα: +17/-15
  • Κίναιδος και σπεκουλαδόρος
    • 90deka
    • deeperdi
    • Προφίλ

Εγω που βαραω πολλες μαλακιες στο σπιτι ποσο μυικη μαζα παιρνω στο δεξι χερι γιατρε?
In Transition.


Απριλίου 19, 2016, 06:35:39 am
Απάντηση #28
  • Γενικός συντονιστής
  • Τέρμα καμένος
  • *****
  • Μηνύματα: 21847
  • Κάρμα: +13/-15
    • gewponos
    • Προφίλ

Ε με τρεις επαναλήψεις που κάνεις δεν παίρνεις πολύ.
ЯЭЭИIGИЭ ЭSЯЭVЭЯ


Απριλίου 19, 2016, 01:56:47 pm
Απάντηση #29
  • Τέρμα καμένος
  • ******
  • Μηνύματα: 7109
  • Κάρμα: +17/-15
  • Κίναιδος και σπεκουλαδόρος
    • 90deka
    • deeperdi
    • Προφίλ

Και ομως. Πηρα προσφατα μια ζακετα και ολοφανερα στο δεξι μπρατσο ειναι πιο στενη απο οτι στο αριστερο. Ενταξει ειναι και απο τη δουλεια που χρησιμοποιω μονο το δεξι, αλλα και με τοσα χρονια αυνανισμου κατι εχει παρει.
In Transition.


Tags: