*ShoutBox AJAX Chat © blueimp.net |  Integrated with SMF

 
 

Αποστολέας Θέμα: gymnistiki sto spiti  (Αναγνώστηκε 3326 φορές)

0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

Φεβρουαρίου 15, 2016, 02:02:29 pm
  • Τέρμα καμένος
  • ******
  • Μηνύματα: 11459
  • Κάρμα: +19/-19
    • george.agriogiannis
    • Προφίλ

exeis tipota na proteineis prime?
de milaw na prepei na agorasoume pagko spiti alla tipota altirakia ta pairnoume.


Δέσμευση της περιουσίας της εκκλησιας ΤΩΡΑ!!!

-------------------------------------------------------------------------

Fetched 318 MB in 9s (32.0 MB/s)


Φεβρουαρίου 15, 2016, 02:35:22 pm
Απάντηση #1
  • Major Hazard
  • *****
  • Μηνύματα: 4052
  • Κάρμα: +7/-6
    • Προφίλ

skoinaki re moynia
ps. first and prolly last post in this section :p


Φεβρουαρίου 15, 2016, 04:26:44 pm
Απάντηση #2
  • Γενικός συντονιστής
  • Τέρμα καμένος
  • *****
  • Μηνύματα: 21847
  • Κάρμα: +13/-15
    • gewponos
    • Προφίλ

Υπάρχουν πολλές επιλογές για το σπίτι.
Δε χρειάζεται καν αλτήρες. Ειδικά για την αρχή.

Πάμε να δούμε τις επιλογές να μου πεις τι νομίζεις πως σου ταιριάζει για να σου πω περισσότερα:

1) Ιμάντες TRX. Οι original κάνουν κάνα 300€ και δεν έχει νόημα. Υπάρχουν αντιγραφές με 80€ και τέλος υπάρχουν αυτά που έχω αγοράσει εγώ από το Jumbo και κάνουν την ίδια δουλειά με 20€. Για την απόλυτη ασφάλεια αλλάζεις και τους σιδερένιους συνδέσμους με άλλα 10€ κι είσαι καλύτερα από τα Original που έχει ακουστεί πως σπάνε.
Στη χειρότερη βρίσκεις απλά δύο κρίκους στο ebay σε ιμάντες (κι αυτοί γύρω στα 30-50€).
Αυτή είναι η επιλογή με πάρα πολλές δυνατότητες κι ευκολία στη φορητότητα. Εμένα μου έβγαλαν τρεις εβδομάδες στις διακοπές (έκανα μέρα παρά μέρα μισή ώρα ) κι είχα γυρίσει καλύτερα από όταν έφυγα (με μετρήσεις σε λίπος κι εκατοστά σε στήθος, δικέφαλο, Κοιλιά). Είναι αυτό που σου προτείνω.
Τα θετικά είναι:
Γυμνάζεις όλο το σώμα.
Έμφαση πέφτει στον κορμό (σε όλες τις ασκήσεις ουσιαστικά κάνεις και κοιλιακούς).
Η προπόνηση είναι μεν με ένταση αλλά κρατάει 30 λεπτά (40 με τις απαραίτητες διατάσεις πριν και μετά τη γυμναστική).

Τα αρνητικά είναι:
Έχει μια σχετική επιβάρυνση στα γόνατα γιατί είσαι σχεδόν συνέχεια όρθιος  (διορθώνεται με σωστή τεχνική αλλά θέλεις κάποιον από πάνω σου).
Δεν έχεις την αντίσταση από τα βάρη για υπερτροφία.


Δεύτερη επιλογή οι ασκήσεις σώματος (bodyweight):
Επίσης πολύ καλή επιλογή. Εδώ θες ένα μονόζυγο κι αλτήρες μόνο μετά από ένα 6μηνο με χρόνο. Ακόμα κι εκεί δεν είναι απαραίτητο αλλά κανείς ένα παραπάνω βήμα.

Θετικά:
Μπορείς να κάνεις προπόνηση παντού.
Καλυτερεύει κι η "πραγματική" δύναμη (πως θα σηκώσεις τις σακούλες, πως θα τρέξεις κλπ).
Δεν έχει πολύπλοκες ασκήσεις  (push ups, καθίσματα, sit ups που λέει κι ο One punch man!).

Αρνητικά:
Το ότι δεν έχει πολλές ασκήσεις στην αρχή είναι αρνητικό. Δεν έχεις progression. Και πρέπει να παλέψεις μέχρι να φτάσεις σε ικανοποιητικό επίπεδο για να έχει ουσιαστικό νόημα η γυμναστική σου.

Τρίτη επιλογή τα βάρη. Γενικά δεν το προτείνω για κάποιον που ξεκινάει αλλά είναι εκεί που θα καταλήξεις αν συνεχίσεις τη γυμναστική. Το κόστος δεν είναι μικρό αλλά αν είσαι αποφασισμένος μπορώ να σε οδηγήσω στο τι χρειάζεται να έχεις ώστε να μοιραστεί το κόστος ανάλογα με το τι κάνεις.

Πες μου απορίες και συνεχίζω. Κι όποιος άλλος θέλει.
ЯЭЭИIGИЭ ЭSЯЭVЭЯ


Φεβρουαρίου 15, 2016, 10:14:06 pm
Απάντηση #3
  • Τέρμα καμένος
  • ******
  • Μηνύματα: 6904
  • Κάρμα: +4/-4
    • Προφίλ

Φθηνά αξεσουάρ για γυμναστική στο σπίτι επίσης είναι ένα στρωματάκι γιόγκας και μια μπάλα.


Φεβρουαρίου 15, 2016, 10:24:25 pm
Απάντηση #4
  • Γενικός συντονιστής
  • Τέρμα καμένος
  • *****
  • Μηνύματα: 21847
  • Κάρμα: +13/-15
    • gewponos
    • Προφίλ

Μόνο οι ιμάντες είναι υπέραρκετοι.
ЯЭЭИIGИЭ ЭSЯЭVЭЯ


Φεβρουαρίου 15, 2016, 11:00:46 pm
Απάντηση #5
  • Τέρμα καμένος
  • ******
  • Μηνύματα: 6904
  • Κάρμα: +4/-4
    • Προφίλ

Μόνο οι ιμάντες είναι υπέραρκετοι.
Υπερακριβοί


Φεβρουαρίου 16, 2016, 12:22:34 am
Απάντηση #6
  • Τέρμα καμένος
  • ******
  • Μηνύματα: 11459
  • Κάρμα: +19/-19
    • george.agriogiannis
    • Προφίλ

prepei na psaxtw ligo gia na sou pw ti mou tairiazei kalytera.

thelw kati pou (stin arxi toulaxiston) tha tou afierwnw max misawraki imerisiws  (mexri na piasw rythmo) kai meta vlepoume. kati se all around tha voleve arketa episis kathws oli mera stin karekla alla de ginetai na pame kai gym.

paw na googlarw tipota na dw.
Δέσμευση της περιουσίας της εκκλησιας ΤΩΡΑ!!!

-------------------------------------------------------------------------

Fetched 318 MB in 9s (32.0 MB/s)


Φεβρουαρίου 16, 2016, 12:26:58 am
Απάντηση #7
  • Γενικός συντονιστής
  • Τέρμα καμένος
  • *****
  • Μηνύματα: 21847
  • Κάρμα: +13/-15
    • gewponos
    • Προφίλ

Εγώ επιμένω πως το TRX είναι το ιδανικό για σένα. Μπορείς όμως να ξεκινήσεις με bodyweight training και να περάσεις μετά στο TRX. Δε χρειάζεται να ψάξεις. Θα σου στείλω τι πρέπει να κάνεις ακριβώς.
ЯЭЭИIGИЭ ЭSЯЭVЭЯ


Φεβρουαρίου 16, 2016, 01:07:22 am
Απάντηση #8
  • Τέρμα καμένος
  • ******
  • Μηνύματα: 11459
  • Κάρμα: +19/-19
    • george.agriogiannis
    • Προφίλ

Εγώ επιμένω πως το TRX είναι το ιδανικό για σένα. Μπορείς όμως να ξεκινήσεις με bodyweight training και να περάσεις μετά στο TRX. Δε χρειάζεται να ψάξεις. Θα σου στείλω τι πρέπει να κάνεις ακριβώς.

ti einai to TRX kai giati einai idaniko gia mena? mporeis na mou ta steileis kai se PM ama einai kati prostyxo pou den prepei na diavasoun oi alloi!!!!
Δέσμευση της περιουσίας της εκκλησιας ΤΩΡΑ!!!

-------------------------------------------------------------------------

Fetched 318 MB in 9s (32.0 MB/s)


Φεβρουαρίου 16, 2016, 01:35:59 am
Απάντηση #9
  • Γενικός συντονιστής
  • Τέρμα καμένος
  • *****
  • Μηνύματα: 21847
  • Κάρμα: +13/-15
    • gewponos
    • Προφίλ



TRX είναι αυτός ο κίτρινος ιμάντας. Φαντάσου αυτά που φαίνονται στο βίντεο είναι σχεδόν όλοι οι μυς (Δεν έκανε στήθος, δικέφαλα (σε πόδια και χέρια)).
Δηλαδή γυμνάζεις τα πάντα.

Είναι ιδανικό για να χάσεις λίπος, γιατί είναι HIIT (έχω γράψει αναλυτικά για αυτό σε άλλο thread), στοχεύει κυρίως στην κοιλιά κι είναι 30-40 λεπτά διάρκεια μέρα παρά μέρα.
Απλά είναι δύσκολα να μπεις να κάνεις αυτά που κάνει στο βίντεο με τη μία. Θέλει κι εδώ προοδευτικότητα. Υπάρχουν παραλλαγές κι εδώ για προοδευτικότητα αλλά καλύτερα να δυναμώσεις λίγο πριν μπεις στο HIIT.
Οπότε ξεκινάς με bodyweight training και συνεχύζεις μετά με TRX.

To bodyweight έχει και φοβερό community. Στο https://www.reddit.com/r/bodyweightfitness μπρείς να βρεις τα πάντα.
https://www.reddit.com/r/bodyweightfitness/wiki/playground --- Εδώ βλέπεις τις ασκήσεις για progeression. Δηλαδή ακόμα κι αν δεν μπορείς να κάνεις ούτε ένα Push up, σου λέει εναλλακτικές.

(Παρένθεση. Σαν progression έχεις δύο επιλογές σχεδόν σε όλες τις ασκήσεις. Πχ, στα push ups, μπορείς να ακουμπήσεις κάτω τα γόνατα (τα λεγόμενα και γυναικεία) ή να κάνεις την αρνητική κίνηση.
Αρνητική κίνηση είναι όταν στέκεσαι στη θέση του Push up κι απλά κατεβαίνεις κάτω κάνοντας την κίνηση του push up (εννοείται ελεγχόμενα).
Γενικά είμαι της άποψης να προτιμάς την αρνητική κίνηση. Με έχει βοηθήσει πάρα πολύ. Ειδικά στα Pull ups (η κλασική άσκηση στο μονόζυγο) έκανα βαριά 1-2 (σωστά από πάνω μέχρι κάτω).
Μετά τα 1-2, συνέχιζα με αρνητικές επαναλήψεις (δηλαδή πήδαγα έως την ανώτατη θέση της κίνησης και κατέβαινα ελεγχόμενα). Τώρα κάνω το λιγότερο 10 με 12 για πλάκα (εννοείται σωστά ολοκληρωμένη κίνηση, όχι τα καραγκιοζιλίκια του Crossfit).

Ένα ιδανικό πρόγραμμα για αρχή είναι αυτό:

https://www.reddit.com/r/bodyweightfitness/wiki/kb/recommended_routine

Όταν φτάσεις στο TRX, θα έχουμε ώρες συζητήσεων και λογικά θα πρέπει να παίρνεις videos τον εαυτό σου για να μου τα στέλνεις (αυτός ήταν ο σκοπός μου άλλωστε, να σε βλέπω ιδρωμένο!), για να διορθώνω τα λάθη στην τεχνική.
ЯЭЭИIGИЭ ЭSЯЭVЭЯ


Φεβρουαρίου 16, 2016, 01:15:30 pm
Απάντηση #10
  • Major Hazard
  • *****
  • Μηνύματα: 3996
  • Κάρμα: +15/-68
    • Προφίλ

Τι πάγκος ρε αγόρι μου. Ολόκληρο γυμναστήριο έχεις στην τουαλέτα με φουλ εξοπλισμό, χαρτί υγείας κλπ.

Η γυμναστική γίνεται πιο εύκολη αν έχεις ένα λαπτοπ μαζί σου.
Όποιος δεν κάθεται καλά θα υπόκειται τις συνέπειες Illuminati style.


Φεβρουαρίου 17, 2016, 08:59:44 pm
Απάντηση #11
  • Νέοπας
  • *
  • Μηνύματα: 240
  • Κάρμα: +0/-0
    • Προφίλ

giannh kana programa gia na parei kaneis kila 3ereis?
apo gymnastikh kala paw ektos thn ka8hmerinh ergasia.......pou kanw ka8e mera
1 fora to dihmero kanw monozigo kamseis varakia kiliakous gia 30 minutes max me dialhmata 1 min ka8e askhseis.
meta apo ayto penw anasases ........poles ........ banaki kai meta sthn kouzina trwgodas ta pada kai poly makaroni file kila den pernw ......
ti fteei? :)
ZAGARIA
ZAGARAKIA
ZAGAROZAGARA


Φεβρουαρίου 18, 2016, 12:39:10 am
Απάντηση #12
  • Γενικός συντονιστής
  • Τέρμα καμένος
  • *****
  • Μηνύματα: 21847
  • Κάρμα: +13/-15
    • gewponos
    • Προφίλ

Το να πάρεις κιλά είναι πολύ πιο δύσκολο από το να χάσεις κιλά.
Μάλλον, για να είμαι πιο σαφής.
Το να πάρεις ΣΩΣΤΆ κιλά είναι πιο δύσκολο από το να χάσεις ΣΩΣΤΆ κιλά.

Κι εξηγώ τι σημαίνει σωστά και τι όχι.
Τα κιλά σαν αριθμός δε λένε τίποτα. Το πιο σημαντικό είναι τα ποσοστά λίπους και μυϊκής μάζας.
Για παράδειγμα, ο Arnold ήταν 150 κιλά όταν ήταν Mister Olympia. Θεωρείται χοντρός; Προφανώς όχι. Σαν κιλά όμως τα 150 είναι πολλά.

Οπότε, χάνω ή παίρνω ΣΩΣΤΆ κιλά, σημαίνει:

Χάνω κιλά ---> Χάνω λίπος και προσπαθώ να διατηρήσω όσο περισσότερη μυϊκή μάζα μπορώ.
Παίρνω κιλά ---> Παίρνω μυϊκή μάζα και προσπαθώ να πάρω όσο λιγότερο λίπος μπορώ.

Πάμε στο παίρνω κιλά, που σε ενδιαφέρει.
Σε όλες τις περιπτώσεις, τα πάντα είναι θέμα απλής φυσικής. Πόση ενέργεια προσλαμβάνω μείον πόση ενέργεια καταναλώνω.
Ο μεταβολισμός, σύμφωνα με επιστημονικές μελέτες, έχει ΜΈΓΙΣΤΗ διαφορά 300 θερμίδες. ΜΈΓΙΣΤΗ εννοώ σε ΌΛΟΝ τον πλανήτη ο μεγαλύτερος κι ο μικρότερος μεταβολισμός έχουν διαφορά 300 θερμίδες!
Που σημαίνει ένα τόστ και μια μπανάνα. Οπότε το: "Έχω υψηλό μεταβολισμό και δεν μπορώ να πάρω κιλά." ή το αντίθετο για να χάσει κάποιος κιλά, πολύ απλά δεν ισχύει.

Αυτό που με βοήθησε και στο να χάσω και στο να πάρω κιλά ήταν το να καταγράφω τι τρώω. Μπες στο internet και δες πόσες θερμίδες είναι.
Αν το κάνεις για μια εβδομάδα, θα εκπλαγείς, με το πόσο μεγάλη διαφορά κάνει ένα σνακ (στο να το φας ή όχι), μέσα στην ημέρα.

Αυτήν την περίοδο είμαι σε περίοδο όγκου. Τρώω χωρίς να θέλω πολλές φορές. Αυτό που με έχει βοηθήσει είναι δύο τρικ.
Ένα πως σπάω σε πολλά γεύματα, το φαγητό μου και δεύτερο κάνω πολλούς χυλούς με γιαούρτι, βρώμη, ξηρούς καρπούς και γενικά ό,τι βρω μέσα (μπανάνες, μέλι, χαμός).
Κατεβαίνει πολύ πιο εύκολα κι έχει πάρα πολλές θερμίδες.
Έχω πάρει 8 κιλά σε 4 μήνες, το οποίο είναι και το μάξιμουμ που μπορεί να πάρει κάποιος, χωρίς να πάρει πολύ λίπος. (2 κιλά ανά μήνα ο ιδανικός στόχος)

Πάμε τώρα και στο τι τρως. Εδώ παίρνει ώρες ανάλυσης, αλλά ας πούμε τα βασικά. Από τα τρία βασικά συστατικά που έχουν οι τροφές (πρωτείνη, υδατάνθρακας, λίπος), αυτό που πρέπει να κοιτάς είναι τα γραμμάρια πρωτείνης που παίρνεις και πότε τα παίρνεις. Μου λες πως τρως μακαρόνια μετά τη γυμναστική. Ορισμός του λάθους είναι! :P Μακαρόνια = υδατάνθρακας = ενέργεια. Ένα πολύ καλό γεύμα για το μεσημέρι πριν την προπόνηση πχ.
Μετά την προπόνηση, φάε κρέας, κοτόπουλο, ψάρι, όσπρια, γιαούρτι κλπ.

Στο είδος της γυμναστικής μια χαρά είναι αυτά που κάνεις μιας κι είναι πολυαρθρικές κινήσεις αλλά κάνε και λίγα καθίσματα με βαράκια στα χέρια, γιατί ο πιο μεγάλος μυς στο σώμα μας είναι τα πόδια, δεν πρέπει να τον αφήνουμε.
Για να διατηρήσεις τη μυϊκή σου μάζα θα σου πρότεινα απλά να κάνεις πιο αργά τις επαναλήψεις. Όχι πολύ αργά. Μέτρα ένα δευτερόλεπτο όταν ανεβαίνεις κι ένα όταν κατεβαίνεις. Είναι σημαντικό να κάνεις όλην την κίνηση αργά.

Αν ξέχασα κάτι ή αν έχεις κάποια απορία πες μου.
ЯЭЭИIGИЭ ЭSЯЭVЭЯ


Φεβρουαρίου 18, 2016, 12:55:04 am
Απάντηση #13
  • μπώγδα
  • Τέρμα καμένος
  • ******
  • Μηνύματα: 31208
  • Κάρμα: +85/-58
  • ΕπίτιμοC
    • Προφίλ

rayman ΑΝ ξεκινήσεις TRX και ΑΝ γίνεις σαν αυτή τη μαύρη, θα σου γλύψω το κωλοτρυπίδι μέσα-έξω.


Φεβρουαρίου 18, 2016, 04:18:38 am
Απάντηση #14
  • Τέρμα καμένος
  • ******
  • Μηνύματα: 11459
  • Κάρμα: +19/-19
    • george.agriogiannis
    • Προφίλ

challenge accepted!

mi mou gamate to thread, thelw na kanw mazemenes erwtisis ston pertsonal treiler mou
Δέσμευση της περιουσίας της εκκλησιας ΤΩΡΑ!!!

-------------------------------------------------------------------------

Fetched 318 MB in 9s (32.0 MB/s)


Tags: